суботу, 21 січня 2017 р.

Задачі на знаходження часу за швидкістю і відстанню. Дії над іменованими числами. Самостійна робота.(4 клас)

Тема: Задачі на знаходження часу за швидкістю і відстанню. Дії над іменованими числами. Самостійна робота. 4 клас.
Мета: Ознайомити учнів зі способом визначення часу за відомими швидкістю і відстанню; учити розв \язувати задачі на рух; повторити виконання дій над іменованими числами.
Розвивати самостійність; виховувати інтерес до математики.
-            Для того, щоб продуктивно працювати на уроці , пригадайте, якими величинами будемо оперувати під час розв'язання задач на рух? (Швидкість, час, відстань)
-            У яких одиницях вони вимірюються?
-                      Сьогодні ми будемо вчитися визначати час за відомими відстанню і швидкістю та розв'язуватимемо приклади з іменованими числами.
-            Якої складової плану, на вашу думку, не вистачає?
-             
Усний рахунок
Вивчення но­вого матеріалу
Ознайомлення з правилом
Робота в парах
Робота в групах
?
Самостійна робота
?
Оцінювання
Д/з
(Робота з іменованими числами; підсумок уроку)




IV. Етап організації плану діяльності
1. Усний рахунок
- За даними таблиці складіть і розв'яжіть задачі.
Рухомий об'єкт
Швидкість
Час
Відстань
Автомобіль
90 км/год
3 год
? км
Сокіл
200 км/год
2 год
? км
Літак
? км/год
2 год
4000 км
Велосипедист
? км/год
3 год
36 км

2.            Розв'язування прикладів (на планшетах).
1            в. 5 м 37 см - 2 м 89 см        3 в .90 ц 07 кг - 72 ц 58 кг
2            в. 11 м 43 см + 9 м 79 см     4 в. 13 ц 78 кг + 8 ц 28 кг
3.            Пояснення нового матеріалу. Колективна робота над задачею № 398:
-            читання умови та запитання задачі;
-            розв'язування;
-            висновок.
4.            Ознайомлення з правилом на с. 62.
5.            Усне виконання № 399:
-            за даними таблиці знайдіть час руху.
6.            Розв'язання задачі №400 (робота в парах).
1)210:70 = 3 (год) - час, за який проїхав відстань по асфальтованій дорозі;
      2)90 :45 = 2 (год) - час, за який проїхав відстань по ґрунтовій дорозі;
      3)3 + 2 = 5 (год) - час, за який проїхав усю відстань. Відповідь: за 5 год проїхав автомобіль усю відстань.
7.            Робота в групах за № 401:
-            Розв'яжіть задачу:
1            і 3 гр.—якщо човни рухалися назустріч один одному;
2            і 4 гр.—якщо човни рухалися в протилежні сторони.
1           в.: ( 17250 - 15000) + (19885 - 15000) = 7135 (км);
2            в.: 17250 + 15000 + 19885 = 52135 (км). Фізхвилинка
8.            Робота з іменованими числами:
-            рівності № 403;
-            приклади № 404.
9.            Самостійна робота.
1в.                               2 в.
1.           Приклади
-            Знайдіть суму чисел
3027 , 80702 і 125396                     20196 , 5974 і 203809
2.            Заповніть таблиці


 1 в.

Швидкість
Час
Відстань
Горобець
?
2 год
120 км
Зебра
15 км/год
?
45 км
Голуб
40 км/год
2 год
? км


2 в.

Швидкість
Час
Відстань
Лижник
?
2 год
24 км
Поїзд
70 км/год
?
280 км
Катер
24 км/год
2 год
? км


Як знайти час? Швидкість? Відстань? Домашнє завдання: задачі № 406, 407 (на вибір).

Немає коментарів:

Дописати коментар