Інновації

 Інновації в роботі з першокласниками

« Вчись робити добро" Інтегрований урок – казка «Мандрівка з Червоною Шапочкою» в 1класі
Математика.
Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Обчислення виразів на додавання. Складання  рівностей за малюнками.
Мета.Закріпити навички додавання і віднімання в межах 10. Розвивати швидкі та точн іобчислювальнінавички, математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення, кругозір учнів.. Виховуватибережливее ставлення до природи.
Трудове навчання.
Тема: Аплікація з паперу. Виготовлення колективної  комбінованої  аплікації «Букет квітів для рідної бабусі».
Мета: ознайомити учнів із технологією виготовлення аплікації, вчити учнів працювати з паперам та картоном індивідуально, в парах та групами;закріпити навички роботи з ножицями, клеєм, повторити навички і прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного.
Обладнання: папір, картон, ножиці, клей, пензлики, картки, зразки, шаблони.
Природознавство.
Тема:  Жива і нежива природа.
Мета: формувати в учнів поняття «жива» і «нежива» природа, розрізняти ознаки живої природи, місце і роль людини в довкіллі, зв’язок живої і неживої природи; розвивати спостережливість, допитливість, уміння узагальнювати, порівнювати, висловлювати свою думку; виховувати бережливее ставлення до природи.
Дивитися далі:

Інтегрований урок – подорож на тему:   «Риби»   1 клас

Природознавство
Тема. Риби.
Мета. Ознайомити учнів з рибами, їх характерними ознаками. Навчити розпізнавати риб за характерними ознаками.
Розвивати уміння порівнювати та узагальнювати отримані знання. Сприяти розвитку уваги, пам’яті учнів, вмінню міркувати: аналізувати, зіставляти, порівнювати і виділяти головне.
Прищеплювати інтереси і любов до природознавства як до навчального предмету.
Трудове навчання  
Тема: Аплікація з паперу. Підводний світ
Мета: продовжувати ознайомлення учнів з прийомами декоративної аплікації; розвивати навички розумового аналізу послідовності виготовлення виробу і практичного виконання завдання; формувати інтерес до даного виду праці; виховувати уважність до роботи, охайність, терпіння.
Обладнання:  ілюстрації із зображенням підводного світу, малюнки риб, шаблони різних за формою рибок та водоростей, картон, кольоровий папір, мушлі, клей, ножиці, пензлики, вологі серветки для рук, презентація «Риби», підручник с 59, зошит з друкованою основою с 26, картки із зображенням риб.
Тип уроку: формування нових знань.
Форма уроку: урок-подорож.
Форма роботи: індивідуальна, групова, колективна, фронтальна.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-podorozh-na-temu-ribi-26226.html



Інтегрований урок «Морська мандрівка». 1 клас (Математика, природознавство, трудове навчання)

Математика.
Тема: Вправи на формування вмінь додавати і віднімати числа в межах 10. Задачі на знаходження невідомого доданка.
Природознавство.
Тема: Риби.
Трудове навчання.
Тема: Робота з папером, виготовлення кораблика.
Мета: закріпити уміння додавати й віднімати у межах 10, розв'язувати задачі, порівнювати числа, розпізнавати геометричний матеріал; розширити знання дітей про риб, розвивати вміння розпізнавати риб за характерними ознаками; розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес; вчити виготовляти вироби з паперу способом згинання; розвивати увагу, охайність, швидкість у роботі, спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати почуття дружби, товариськості, любов і пошану до навколишнього середовища.
Обладнання: ілюстрований матеріал, картки, геометричний матеріал, папір.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-morska-mandrivka-1-klas-matematika-prirodoznavstvo-trudove-navchannya-26231.html

Урок письма з використанням казкового сюжету

Тема: Написання великої букви Ж («же»), складів, слів із нею.
Мета: формувати навички каліграфічного правильного письма; вчити учнів писати велику букву Ж («же»), з'єднувати її з іншими буквами, списувати з друкованого тексту, писати під диктовку;
розвивати дрібні м'язи кисті рук, кісток зап'ясті руки, фаланг пальців; розвивати просторову уяву, вміння користуватися ручкою та олівцем; розвивати мову учнів;
виховувати в учнів позитивне відношення до процесу письма, охайність, працьовитість, старанність і сумлінність.
Тип уроку: нестандартний.
Форма уроку: урок – мандрівка з казковим героєм
Обладнання: Посібник для аналізу букви «Ж»; лялька; кольорові олівці; пластилін,

 

Урок навчання грамоти   Рольова гра «В редакції газети «Допомога»
Тема: Письмо малої букви з. Підготовчі графічні вправи. Написання складв та слів із буквою З
Мета: навчити писати малу літеру з («зе»), склади, слова з нею; збагачувати словниковий запас учнів, порівнювати її з іншими буквами, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати в учнів охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форма уроку: рольова гра.
Обладнання: прописи, листи, магнітна дошка, зразки написання. 
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/urok-pisma-z-vikoristannyam-kazkovogo-syuzhetu-tema-napisannya-veliko-bukvi-zh-zhe-skladiv-sliv-iz-neyu-26232.html




Урок – гра «В гості до пані ведмедиці» 
 Тема: Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Кругові приклади.
Мета: закріплювати навички табличного додавання й віднімання, уміння розв'язувати кругові приклади й задачі на знаходження остачі та на зменшення числа на кілька одиниць;
розвивати увагу, логічне мислення, пізнавальний інтерес;
виховувати гостинність.

Обладнання: світлофор настрою, квітки з цифрами від 1 до 10; малюнок із зображенням зайчика.
Дивитися далі:
https://naurok.com.ua/meta-zakriplyuvati-navichki-tablichnogo-dodavannya-y-vidnimannya-uminnya-rozv-yazuvati-krugovi-prikladi-y-zadachi-na-znahodzhennya-ostachi-ta-na-zmenshennya-chisla-na-kilka-odinic-rozvivat-26236.html

Інноваційні форми
Метод "Рюкзак"
      Метод етапу рефлексії дає можливість залучати кожного учня до роботи на цьому етапі, зокрема кожен учень стисло записує на папері відповідь на запитання: «Які з тих знань і умінь, що отри­мано на уроці, він візьме із собою для використання на інших уро­ках, для виконання домашнього завдання?». Аркуші із відповідя­ми складають у рюкзак (уявний чи справжній). Вибірково ознайом­люються із ними.
     Метод дає можливість:
• виділити головне, визначити важливість матеріалу;
• вносить в урок елемент гри;
• дає можливість залучити до роботи всіх учнів;
• надає вчителеві інформацію про кожного учня, про методи ро­боти, що сподобались їм;
• створює основу для проведення мотивації на наступних уроках.
"Круговий огляд»

     Цей вид діяльності спрямований на розвиток уміння мір­кувати над проблемою, обговорювати її, ухвалювати спільне рішен­ня. «Круговий огляд» передбачає рух учнів класною кімнатою. Учні класу об'єднуються у 5-6 груп (по 4 учнів у кожній). Учитель заздалегідь готує плакати із запитаннями з вивченої теми та прикріплює їх на стінах класу (скільки груп — стільки й плакатів). Кожна група отримує маркер певного кольору й обирає будь-який плакат із запитанням. Протягом однієї хвилини кожна група відповідає письмо­во на своє запитання, після чого за напрямком руху годинникової стрілки групи змінюють своє розташування та переходять до нового плакату із запитанням. Тепер завдання кожної групи полягає в тому, щоби проаналізувати відповідь попередньої групи, доповнити, її чи виправити помилки, якщо такі є. Робота триває, доки всі групи не повернуться на свої місця, обійшовши повне коло. Переваги цього прийому в тому, що діти можуть дати вичерпні відповіді на поставлені запитання, водночас вільно спілкуючись і доповнюючи одне одного. Учитель легко може оцінити відповіді груп, перегля­нувши записи та звернувши увагу на їх кольори.

Немає коментарів:

Дописати коментар