Тема: Задачі на знаходження часу за
швидкістю і відстанню. Дії над іменованими числами. Самостійна робота. 4 клас.
Мета: Ознайомити учнів зі способом
визначення часу за відомими швидкістю і відстанню; учити розв \язувати задачі
на рух; повторити виконання дій над іменованими числами.
Розвивати самостійність; виховувати інтерес до
математики.
-
Для того, щоб продуктивно працювати на уроці ,
пригадайте, якими величинами будемо оперувати під час розв'язання задач на рух?
(Швидкість, час, відстань)
-
У яких одиницях вони вимірюються?
-
Сьогодні ми будемо вчитися визначати час за відомими
відстанню і швидкістю та розв'язуватимемо приклади з іменованими числами.
-
Якої складової плану, на вашу думку, не вистачає?
-
Усний рахунок
|
Вивчення нового матеріалу
|
Ознайомлення з правилом
|
Робота в парах
|
Робота в
групах
|
?
|
Самостійна робота
|
?
|
Оцінювання
|
Д/з
|
IV. Етап
організації плану діяльності
1. Усний рахунок
- За даними таблиці складіть і розв'яжіть задачі.
Рухомий об'єкт
|
Швидкість
|
Час
|
Відстань
|
Автомобіль
|
90 км/год
|
3 год
|
? км
|
Сокіл
|
200 км/год
|
2 год
|
? км
|
Літак
|
? км/год
|
2 год
|
4000 км
|
Велосипедист
|
? км/год
|
3 год
|
36 км
|
2.
Розв'язування прикладів (на планшетах).
1
в. 5 м 37 см - 2 м 89 см 3 в .90 ц 07 кг - 72 ц 58 кг
2
в. 11 м 43 см + 9 м 79 см 4 в. 13 ц 78 кг + 8 ц 28 кг
3.
Пояснення нового матеріалу. Колективна робота над задачею № 398:
-
читання умови та запитання задачі;
-
розв'язування;
-
висновок.
4.
Ознайомлення з правилом на
с. 62.
5.
Усне виконання № 399:
-
за даними таблиці знайдіть час руху.
6.
Розв'язання задачі №400 (робота в парах).
1)210:70 = 3 (год) - час, за який проїхав відстань по
асфальтованій дорозі;
2)90 :45 = 2 (год) - час, за який проїхав відстань по ґрунтовій дорозі;
3)3 + 2 = 5 (год) - час, за який проїхав усю відстань. Відповідь: за 5 год
проїхав автомобіль усю відстань.
7.
Робота в групах за № 401:
-
Розв'яжіть задачу:
1
і 3 гр.—якщо човни рухалися назустріч один одному;
2
і 4 гр.—якщо човни рухалися в протилежні сторони.
1
в.: ( 17250 - 15000) + (19885 - 15000) = 7135 (км);
2
в.: 17250 + 15000 + 19885 = 52135 (км). Фізхвилинка
8.
Робота з іменованими
числами:
-
рівності № 403;
-
приклади № 404.
9.
Самостійна робота.
1в. 2 в.
1.
Приклади
-
Знайдіть суму чисел
3027 , 80702 і
125396 20196 , 5974 і
203809
2.
Заповніть таблиці
1 в.
|
Швидкість
|
Час
|
Відстань
|
Горобець
|
?
|
2 год
|
120 км
|
Зебра
|
15 км/год
|
?
|
45 км
|
Голуб
|
40 км/год
|
2 год
|
? км
|
2 в.
|
Як знайти час? Швидкість? Відстань? Домашнє завдання:
задачі № 406, 407 (на вибір).
Немає коментарів:
Дописати коментар