Нова українська школа
ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Посібник "НУШ. Порадник для вчителя" містить теми, які охоплюють основні питання НУШ: знайомство з новим Державним стандартом і модельною навчальною програмою,
інтегрований підхід до навчання, стратегії значущого навчання, особливості організації освітнього середовища та інші.
“Порадник для вчителя” створено як онлайн-ресурс, який містить посилання на інші корисні електронні ресурси: літературу, фотографії, відео тощо.
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Репозитарій
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК
"ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ"
HTTP://NUS.ORG.UA/WP-CONTENT/UPLOADS/2017/11/NUSH-PORADNYK-DLYA-VCHYTELYA.PDF
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:
НУШ В ДІЇ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. ЗАКОН "ПРО ОСВІТУ"
1 вересня 2018 року в Україні буде розпочато впровадження реформи Нової української школи. Якщо коротко, то це перехід від школи, орієнтованої на отримання знань, до компетентісного підходу в навчанні.
Ми живемо в XXI сторіччі, де важливо бути креативним, уміти критично мислити і працювати в команді!
Успіхів всім нам!
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
НОРМАТИВНА БАЗА (НУШ)
1. Закон України "Про освіту"
3. Розпорядження Кабінету Міністрів від 14.12.2016 р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізалізації державної політики у сфері реформування загальної освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"
4. ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ у Законі України "Про освіту"
4. ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ у Законі України "Про освіту"
5. Програма розвитку і функціонування української мови в м. Бердянську на 2017-2020 роки
6. Професійний стандарт на професію "Вчитель початкової школи" (обговорюється)
6. Професійний стандарт на професію "Вчитель початкової школи" (обговорюється)
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Задачі, які повинен уміти вирішувати вчитель нової формації
- Учити новому мисленню, методам пізнання й самоорганізації;
- Уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як учасника освітнього процесу користуватись цим інструментом. Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
- Навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
- Навчити учня самоорганізації та показати йому реальний шлях до самореалізації по спіралі:
Немає коментарів:
Дописати коментар