субота, 21 січня 2017 р.

Виховний захід «Бережіть здоров'я змалку». (1 клас)

Тема: Бережіть здоров'я змалку. І клас.
Мета: Вчити дітей любити і поважати себе як активного маленького громадянина країни, розуміти необхідність ранкової гімнастики, особистої гігієни, спорту та здоров 'я людини, загартовування. Виховувати інтерес до здорового й активного способу життя, любов до спорту.
-                Ми з вами щасливі люди - нам даровано життя. Життя - це можливість насолоджуватись красою природи, радіти зустрічі з друзями, відчувати піклування й любов до рідних і близьких нам людей, дізнаватися щось нове про світ, що нас оточує.
Ваше життя тільки починається, і воно сповнене планами й надіями. Що ж потрібно для того, щоб ці плани здійснилися? Найперше, це - здоров'я. Добре здоров'я допоможе прожити цікаве життя, а хвороба може перешкодити здійсненню ваших мрій.
-              Які ще ознаки здоров'я ви знаєте?
(У людини міцний сон, гарний апетит, хороший настрій, у неї нічого не болить)
-            Закінчіть речення.
Коли я здоровий (здорова), то в мене...
-            Так, діти, коли ви здорові, то ви бадьорі, повні сил, у вас нічого не болить, ви ладнаєте з друзями, радуєте своїх батьків і в вас все виходить у школі.
-            А що ж потрібно робити для того, щоб бути здоровим? (Багато рухатися, гуляти на свіжому повітрі, вживати корисну
їжу, бути охайним, вчасно лягати спати, бути чемним, доброзичливим.)
-             Отже, найкращі друзі вашого здоров'я - це сонце, свіже повітря, чиста вода, правильне харчування, гігієна, фізкультура, відпочинок та гарний настрій.
Якщо хочеш буть бадьорим, І міцним, здоровим буть - Полюби тоді зарядку Та про неї не забудь!

Досить ніжитися в ліжку,
 Просипайся і вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку починай!
1-а дитина.
Але це ще не все,
Що здоров'я збереже.
 Особиста гігієна
 Користь кожному несе.
4-а дитина.
А це значить: умиватись,
Чистить зуби нам щодня,
Будь охайним, не боятись
 Мила, губки, гребінця!
5-а дитина.
Якщо з цим буде гаразд,
 Будеш мати вигляд - клас!
 3. Відгадування загадок.
- А зараз я хочу вам загадати кілька загадок про предмети, які вам допоможуть бути не тільки охайними, чистими, а й здоровими.
        1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.
Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.
 Кажуть, я даю красу
і здоров'я, й силу, чистоту у дім несу.
Звуть мене всі ...(мило)
2.                   Я невтомна трудівниця, мені вірять люди.
Хто зі мною поведеться - той здоровий буде.
 Буде часто усміхатись білими зубами.
Мене знає вся малеча
 і бабусі, й мами.
Чистоту тримаю в домі,
справу знаю чітко.
     Вам ім'я моє знайоме, бо зубна я...{щітка).
3. Я м'якенька полотнинка,
 випрана дбайливо,
не серветка, не хустинка,
знаю своє діло
Я до щічок,
до голівки притулюсь ласкаво.
Я вберу усі краплинки
 з тіла після ванни.
Я не гість - хазяїн в домі,
 і лежати я не звик.
Вам ім'я моє знайоме,
 пригадайте, я - ...(рушник).
 4) Маю вигляд я і смак -
можеш подивитися,
 і без мене вам ніяк
 всім не обійтися.
Я - не страва, не напій,
та в роботі часто з милом,
 з щіткою дружу, моє ім'я - ...(паста)
4. Декламування віршів.
1)Є - Санітарія, є - Гігієна, З мікробами борються вони не даремно.
З ним и будете дружити - менше будете хворіти.

2) Ось - великий умивальник,славнозвіснийМийдодір,
 умивальників начальник
 і мочалок командир.
Ви всі про мене чули,
Сподіваюсь, не забули.Не люблю я всіх бруднуль,
не чупар і замазур.
3) Є ще дядечко Режим, він також знайомий всім.
Хто його дотримується - тих він поважає,
 встигнути усе зробити
І від цього не втомитись
 Їм допомагає.
 Своїм друзям кожну днину
 розписує до хвилини.
5.           Повторення режиму школяра.
-             Чому ж потрібно дотримуватись режиму дня? (Щоб усе встигати робити, добре вчитися і не стомлюватися).
-           Що включає в себе поняття «режим дня»? (Спати не менше 9 годин, лягати спати і прокидатися в один і той же час, вчасно приходити в школу, ніколи не спізнюватись, харчуватись в один і той же час, регулярно гуляти і гратися на свіжому повітрі).
-            Пригадайте, о котрій годині ви повинні лягати спати? (О 21.00 годині) Прокидатися? (О 7.00 годині) Що треба зробити, коли прокинулися? (Потрібно зробити ранкову гімнастику, вмитися, прибрати ліжечко, одягнутися, поснідати і йти в школу).
6.           Інсценізація.
А зараз вам - загадочки
про друзів вірних ваших.
 Вони завжди покращують
здоров'я моє й ваше!
А що за коні стоять на припоні?
Довгасті, голчасті, зеленої масті.
Нікого не возять, лише солі просять. (Огірки)
            Цвіте воно, мов золото, плоди на нім, як яблука. (Помідори)
              Печуть мене, і варять, і їдять, і хвалять, бо я добра.
(Картопля)
            Ліз Мартин через тин. Сам переліз, а голову на тину лишив.
(Гарбуз)
             Зозуляста і сріблиста, сорочок наділа триста.(Капуста)
            Якщо ви назвете кілька страв, які можна приготувати з цих продуктів, то до вас прийдуть гості. (Салат, борщ, гарбузова каша, картопля варена, смажена, деруни, вареники.)
Я - Морквинка соковита,
ясним сонечком зігріта.
Щоб швиденько підрости,
 споживай мене завжди!
 Часник.
Не солодкий я - гіркенький,
 може, трішечки і злий.
 Хто мене споживає,
 гой хвороби відганяє.
 Цибуля.
Хочеш зуби мать здорові,
 не хворіти грипом ти,
не забудь мене кришити
 до салатів і борщів.
Отже, діти, щоб бути здоровим треба вживати різноманітну їжу,щоб збагатити свій організм вітамінами та корисними речовинами,необхідними для нормального росту і розвитку.
7. Підсумок.
Хочеш бути здоровим, дужим? Ось що пам'ятай, мій друже: Овочі, корисна їжа, Чистота, повітря свіже, Рух, зарядка і режим Хай стануть правилом твоїм! Зрозумів я, що здоров'я Треба змалку берегти, Вітаміни споживати, Всім зарядку поважати В різну пору і завжди!
— Я надіюся, що ви всі будете дотримуватися режиму дня, особистої гігієни, правильно харчуватися і будете здорові.





Етапи
Дії вчителя й учнів
Методи та засоби реалізації
Орієнтація
-     мотивація наступної діяльності учите­лем, позитивна установка на роботу;
• орієнтація учнів щодо місця заняття, яке проводиться, у цілісному навчаль­ному курсі, розділі, темі;
-      опора на особистий досвід учнів з проблеми заняття
Актуалізація, проблематизація, інтрига, ігрова ситуація, формуван­ня пізнавального інтересу,
Цілепокладання
-     разом з учнями визначаються особи­стісно значущі цілі тієї діяльності, яку передбачено здійснити протягом уро­ку (що може дати робота учня саме на цьому уроці);
-      визначення показників досягнення поставлених цілей (які знання, уявлен­ня, способи діяльності будуть про це свідчити)
Актуалізація, проблематизація, інтрига, ігрова стиуація, формуван­ня пізнавального інтересу.
П|юсктування
-     складання плану наступної роботи;
-     обговорення плану роботи, що перед­бачається виконати
Заохочення; створення яскравих на­очно - образних уявлень; наочно - пізнавальна гра; створення ситуації успіху; пізнавальний інтерес; про­блемні ситуації.
Оріанізація ііикіншіїня
-      варіативність у виборі способів на­вчальної діяльності;
-     вибір учнями способів фіксації пояс­нення нового матеріалу (конспект, схе­ма, таблиця, план, тези тощо);
-      вибір учнями завдань та способів їх виконання під час закріплення знань, формування вмінь та вироблення на­вичок;
-      варіативність домашнього завдання (диференціація за рівними складної:іі та способами тонніш)
Заохочення; створення яскравих на­очно - образних уявлень; наочно - пізнавальна гра; створення ситуації успіху; пізнавальний інтерес; про­блемні ситуації.
Контроль та оцінювання
Залучення учнів до контролюза розвитком навчальної діяльності; участь учнів у виправленні допущених помилок,осмислення їх причини; надання учням можливості самостійно за допомогою вчителя чи інших учнів порівнювати отриманий ними результат з критеріями стандартуІ

Спонукання до пошуку альтернативних рішень; виконання творчих завдань; створення ситуації взаємодопомоги


Немає коментарів:

Дописати коментар