Тема: Бережіть здоров'я змалку. І
клас.
Мета: Вчити дітей любити і поважати
себе як активного маленького громадянина країни, розуміти необхідність ранкової
гімнастики, особистої гігієни, спорту та здоров 'я людини, загартовування.
Виховувати інтерес до здорового й активного способу життя, любов до спорту.
-
Ми з вами щасливі люди - нам даровано життя. Життя -
це можливість насолоджуватись красою природи, радіти зустрічі з друзями,
відчувати піклування й любов до рідних і близьких нам людей, дізнаватися щось
нове про світ, що нас оточує.
Ваше життя тільки починається, і воно сповнене планами
й надіями. Що ж потрібно для того, щоб ці плани здійснилися? Найперше, це -
здоров'я. Добре здоров'я допоможе прожити цікаве життя, а хвороба може
перешкодити здійсненню ваших мрій.
-
Які ще ознаки здоров'я ви знаєте?
(У людини міцний сон, гарний апетит, хороший настрій,
у неї нічого не болить)
-
Закінчіть речення.
Коли я здоровий (здорова), то в мене...
-
Так, діти, коли ви здорові, то ви бадьорі, повні сил,
у вас нічого не болить, ви ладнаєте з друзями, радуєте своїх батьків і в вас
все виходить у школі.
-
А що ж потрібно робити для того, щоб бути здоровим?
(Багато рухатися, гуляти на свіжому повітрі, вживати корисну
їжу, бути охайним, вчасно лягати спати, бути чемним,
доброзичливим.)
-
Отже, найкращі друзі вашого здоров'я - це сонце, свіже
повітря, чиста вода, правильне харчування, гігієна, фізкультура, відпочинок та
гарний настрій.
Якщо хочеш буть бадьорим, І міцним, здоровим буть -
Полюби тоді зарядку Та про неї не забудь!
Досить
ніжитися в ліжку,
Просипайся
і вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку
починай!
Але це ще не все,
Що здоров'я збереже.
Особиста гігієна
Користь кожному несе.
А це значить: умиватись,
Чистить зуби нам щодня,
Будь охайним, не боятись
Мила, губки,
гребінця!
/і
5-а дитина.
Якщо з цим буде гаразд,
Будеш мати
вигляд - клас!
3. Відгадування
загадок.
- А зараз я хочу вам загадати кілька загадок про
предмети, які вам допоможуть бути не тільки охайними, чистими, а й здоровими.
1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.
Люблять всі
чомусь мене вдень і на світанку.
Кажуть, я даю красу
і здоров'я, й силу, чистоту у дім несу.
Звуть мене всі ...(мило)
2.
Я невтомна
трудівниця, мені вірять люди.
Хто зі мною поведеться - той здоровий буде.
Буде часто
усміхатись білими зубами.
Мене знає вся
малеча
і бабусі, й мами.
Чистоту тримаю в
домі,
справу знаю
чітко.
Вам ім'я моє знайоме, бо зубна
я...{щітка).
3. Я м'якенька полотнинка,
випрана дбайливо,
не серветка, не хустинка,
знаю своє діло
Я до щічок,
до голівки притулюсь ласкаво.
Я вберу усі краплинки
з тіла після
ванни.
Я не гість - хазяїн в домі,
і лежати я не
звик.
Вам ім'я моє знайоме,
пригадайте, я -
...(рушник).
4) Маю вигляд я і смак -
можеш подивитися,
і без мене вам
ніяк
всім не
обійтися.
Я - не страва, не напій,
та в роботі часто з милом,
з щіткою дружу,
моє ім'я - ...(паста)
4. Декламування віршів.
1)Є - Санітарія, є - Гігієна, З мікробами борються вони не даремно.
З ним и будете дружити - менше будете хворіти.
2) Ось
- великий умивальник,славнозвіснийМийдодір,
умивальників начальник
і мочалок командир.
Ви всі про мене
чули,
Сподіваюсь, не забули.Не люблю я всіх бруднуль,
не чупар і
замазур.
3) Є ще дядечко Режим, він також знайомий всім.
Хто його дотримується - тих він поважає,
встигнути усе
зробити
І від цього не втомитись
Їм
допомагає.
Своїм друзям
кожну днину
розписує до
хвилини.
5.
Повторення режиму школяра.
-
Чому ж потрібно дотримуватись режиму дня? (Щоб усе
встигати робити, добре вчитися і не стомлюватися).
-
Що включає в себе поняття «режим дня»? (Спати не менше
9 годин, лягати спати і прокидатися в один і той же час, вчасно приходити в
школу, ніколи не спізнюватись, харчуватись в один і той же час, регулярно
гуляти і гратися на свіжому повітрі).
-
Пригадайте, о котрій годині ви повинні лягати спати? (О
21.00 годині) Прокидатися? (О 7.00 годині) Що треба зробити, коли прокинулися?
(Потрібно зробити ранкову гімнастику, вмитися, прибрати ліжечко, одягнутися,
поснідати і йти в школу).
6.
Інсценізація.
А зараз вам - загадочки
про друзів вірних ваших.
Вони завжди
покращують
здоров'я моє й ваше!
А що за коні стоять на припоні?
Довгасті, голчасті, зеленої масті.
Нікого не возять, лише солі просять. (Огірки)
—
Цвіте воно, мов золото, плоди на нім, як яблука.
(Помідори)
—
Печуть мене, і варять, і їдять, і хвалять, бо я добра.
(Картопля)
—
Ліз Мартин через тин. Сам переліз, а голову на тину
лишив.
(Гарбуз)
—
Зозуляста і сріблиста, сорочок наділа триста.(Капуста)
—
Якщо ви назвете кілька страв, які можна приготувати з
цих продуктів, то до вас прийдуть гості. (Салат, борщ, гарбузова каша, картопля
варена, смажена, деруни, вареники.)
Я - Морквинка соковита,
ясним сонечком зігріта.
Щоб швиденько підрости,
споживай мене
завжди!
Часник.
Не солодкий я - гіркенький,
може, трішечки
і злий.
Хто мене
споживає,
гой хвороби
відганяє.
Цибуля.
Хочеш зуби мать здорові,
не хворіти
грипом ти,
не забудь мене кришити
до салатів і
борщів.
Отже, діти,
щоб бути здоровим треба вживати різноманітну
їжу,щоб збагатити свій організм вітамінами та корисними речовинами,необхідними
для нормального росту і розвитку.
7. Підсумок.
Хочеш бути здоровим, дужим? Ось що пам'ятай, мій
друже: Овочі, корисна їжа, Чистота, повітря свіже, Рух, зарядка і режим Хай
стануть правилом твоїм! Зрозумів я, що здоров'я Треба змалку берегти, Вітаміни
споживати, Всім зарядку поважати В різну пору і завжди!
— Я надіюся, що ви всі будете дотримуватися режиму
дня, особистої гігієни, правильно харчуватися і будете здорові.
Етапи
|
Дії вчителя й учнів
|
Методи та засоби реалізації
|
Орієнтація
|
-
мотивація наступної
діяльності учителем, позитивна установка на роботу;
• орієнтація учнів щодо місця заняття, яке проводиться, у цілісному
навчальному курсі, розділі, темі;
-
опора на особистий досвід
учнів з проблеми заняття
|
Актуалізація, проблематизація, інтрига, ігрова ситуація, формування
пізнавального інтересу,
|
Цілепокладання
|
- разом з учнями визначаються особистісно значущі цілі тієї діяльності,
яку передбачено здійснити протягом уроку (що може дати робота учня саме на
цьому уроці);
- визначення показників досягнення поставлених цілей
(які знання, уявлення, способи діяльності будуть про це свідчити)
|
Актуалізація, проблематизація, інтрига, ігрова стиуація, формування
пізнавального інтересу.
|
П|юсктування
|
-
складання плану наступної
роботи;
-
обговорення плану роботи,
що передбачається виконати
|
Заохочення; створення яскравих наочно - образних уявлень; наочно -
пізнавальна гра; створення ситуації успіху; пізнавальний інтерес; проблемні
ситуації.
|
Оріанізація ііикіншіїня
|
-
варіативність у виборі
способів навчальної діяльності;
-
вибір учнями способів
фіксації пояснення нового матеріалу (конспект, схема, таблиця, план, тези
тощо);
-
вибір учнями завдань та
способів їх виконання під час закріплення знань, формування вмінь та
вироблення навичок;
-
варіативність домашнього
завдання (диференціація за рівними складної:іі та способами тонніш)
|
Заохочення; створення яскравих наочно - образних уявлень; наочно -
пізнавальна гра; створення ситуації успіху; пізнавальний інтерес; проблемні
ситуації.
|
Контроль та оцінювання
|
Залучення учнів до контролюза
розвитком навчальної діяльності; участь учнів у виправленні допущених
помилок,осмислення їх причини; надання учням можливості самостійно за
допомогою вчителя чи інших учнів порівнювати отриманий ними результат з
критеріями стандартуІ
|
Спонукання до пошуку альтернативних рішень; виконання
творчих завдань; створення ситуації взаємодопомоги
|
Немає коментарів:
Дописати коментар